Rain after RAINBOW!

Pantai Bagan Lalang :)
27 January 2012 | 12:24 AM | 0 Love RainBow!

5669373138_5bcc8c1441_z_large




Assalamualaikum :D
sekarang ni dayah tgh cuti sekolah satu minggu:D
korang cuti berape hari?:)
aku tanye macam ade orang nak jawab plak kan?
hahaha:)
pada hari selasa yang lepas,saya dan keluarga saya pergi ke Pantai Bagan Lalang,Sepang.
alahaii..ayat karangan sekolah rendah-.-
dayah malas nak taip panjang-panjang-.-
korang tengok je la gambar kat bawah ni:D




nampak tak bubbles tu?:D


dahh habiss :D
sebenarnye banyak lagi gambar..tapiii malas nak letak;)
dayah suke tengokk langit tuu..cantikkan??:)
tau la orang dalam gambar tu burukkk kan??-.-
okay..fullstop-.-
bak kate selena gomez 
' i'm not beauty queen,i'm just beautiful me '
ejaan betul kan??-.-
haishh-.- pedulikan ejaan!:P
btw sekarang ni rambut dayah dah pendek:')
sebab potong rambut? saje je:)
dah laaa..post hari ni sampai sini je:)
lain kali kalau rajin dayah update lagi:)
kbyeeeeee:)
Assalamualaikum.
jawab tau!










-Past- | -New-


<--------DONT REMOVE YAR :) THANX!!!!!----------->