Rain after RAINBOW!

untitled.
13 December 2011 | 10:58 PM | 0 Love RainBow!

268384_183129908417286_145689288828015_509566_902266_n_large

okay.sebenarnye gambar tu tak de kaitan pun dgn post nie.
saje je letak;)
haha:)
bulan 12 ni dayah banyak habiskan masa dengan tengok
video dekat youtube.
duduk je dekat dalam bilik satu hari
menghadap laptop.
tengok tv pun dah jarang.
tak tau kenape.
hobi baru laa tuu:)
tak pe,tahun depan mesti dah jarang dapat pegang laptop.
tahun depan dah kena study betul-betul.

next,blog bertukar rupa lagi!
hmm..biasa laa tuu..
hobii..:)
kalau tak bertukar sekurang-kurangnye 2 minggu sekali ,
tak sah.hehe:)
okay.sampai sini je post yang merepek nie.
kbyeee:P



-Past- | -New-


<--------DONT REMOVE YAR :) THANX!!!!!----------->