Rain after RAINBOW!

speechless.
14 December 2011 | 12:12 PM | 0 Love RainBow!

379146_2772763562374_1356591795_33148379_2072865849_n_large

okay.rasenye cerita ni dah ramai kot yg dah tau.
pasal Tengku Sophea tu.
dah kecoh kat FB pasal perempuan tu.
bukannye dia kutuk Islam je,
dia kutuk Malaysia sekali.
cantiknye perangai-.-
rasenye dia dari indonesia kot,
sebab dayah tengok dekat dye punye twitter.
mula-mula dayah confuse jugak,
dia ni Islam ke tak.
tapi dah dia kutuk Islam mesti la dia bukan Islam kan.
then,pasal dia kutuk Malaysia.
kenape ek?dia nak kutuk-kutuk Malaysia.
Malaysia ade ke kutuk Indonesia?
ade kot,tapi kita tak tau sape.
tapi tak de la kutuk gila-gila macam Tengku Sophea tu.
kot la.dayah pun tak pasti.
kalau korang nak tengok twitter Tengku Sophea tu,
KLIK SINI.
okay.dah tengok?
so macam mana?
dayah tak tau dah nak tulis ape pasal dye.
kbyee:)



nota tangan:dayah nak minta maaf kalau ade pihak yg tak suka dgn post ni.harap dimaafkan. terima kasih.
                              

                                                                                                                

-Past- | -New-


<--------DONT REMOVE YAR :) THANX!!!!!----------->