Rain after RAINBOW!

semalam:)
11 December 2011 | 6:36 PM | 0 Love RainBow!


Tumblr_lumqna89gz1r146mpo1_500_large


haii !okay.baru tiga hari dayah tak update blog.
hari ni nak update pasal semalam:)
semalam dayah hangout dengan sabrina kat JJ.
kitorang tak de la nak hangout sampai pergi Sunway,Pavi macam korang:)
kitorang hangout 2 orang je.
ajak orang lain join tapi diaorang tak nak:\
semua ade hall..
then,kitorang tengok ombak rindu:)
okay.dekat fb ramai yg kata cite tu sedih.
tapi kitorang tengok lawak je.
tergelak-gelak dalam pawagam tuu.hehe:)
tapi dayah adela 2 kali menitis air mata.
hahaha:)part tu sedih kott..
dah habis tengok wayang,kitorang jalan-jalan satu JJ tu:)
penatt..
walaupun just hangout 2 orang je..
tapi best:)
haha:)
dah la.stop sampai sini.
tak tau nak taip ape lagi:)
   byee:*


-Past- | -New-


<--------DONT REMOVE YAR :) THANX!!!!!----------->